FLYTTAR

Jag flyttar över min blogg till den här adressen www.justharochnu.blogspot.com.

Aledningen till flytten är att det är mycket enklare att göra en fin design där, då slipper jag tjata på M om att ändra saker hela tiden. Problemet är bara det att vi vet inte hur man gör för att få med sig alla gamla inlägg till nya adressen, men jag hoppas att min egen datahacker ska fixa det :) Går det inte att fixa kommer jag tillbaka hit, vill ju inte missa ett års bloggande!

Fortsätt gärna att följa oss i vår vardag och allt vad den innebär! Det blir inga fler nya inlägg här utan de kommer på nya adressen. Spara den nya adressen och kika in lite då och då, DU ÄR SÅ VÄLKOMMEN ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har en kompis som gjorde likadant men vet att det då inte gick flytta med sig.. Ska kolla med henne om hon löste det tillslut men tror inte det.

2010-02-23 @ 20:55:33
Postat av: Karin

Jättegulligt om du kollar det! Vore ju bra att ha allt samlat på ett och samma ställe. Gillar redan den nya sidan mycket mer :)

Kramis

2010-02-23 @ 21:44:02
URL: http://www.justharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0