HOS OSS JUST NU

Här hemma är det soffmys framför Nicke Nyfiken och matlagning som gäller. En ganska vanlig eftermiddag vid den här tiden hemma hos oss med andra ord. I kväll kommer M hem och då kan jag äntligen komma iväg och träna. Cirkelfys är det som gäller och sist hade jag träningsvärk (OND sådan) i nästan en vecka. I morgon är härliga helgen här igen och efter den vankas det en veckas lov...ljuvligt! :)



Filmtajm här just nu.


Update: TRIST, det blir ingen träning för mig i dag, M missade bussen i Skövde och blir därför sen :( Jag som städade som en tok förut för att hinna klart innan jag skulle i väg. Får ta nya tag och hoppas på träning på lördag i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0