KVÄLL

Sitter i sängen men datorn i knät och OS på i bakgrunden, lugn och skön kväll. Min lilla fina dator är perfekt på många sätt, men något av det bästa är att den är så smidig att ha i knät. Borde kanske ta upp en bok och läsa lite men det är så lätt att fastna i surfandet på nätet :)

I morgon ska söta mormor först bjuda på lunch och sen ta hand om sessan några timmar så jag kan göra stan ensam, går liiiite fortare så :) Har en hel del ärenden som jag behöver få fixade. Thyra älskar att vara hos mormor och morfar och jag får lite egentid, win-win alltså! På kvällen kommer faster Malin och tar hand om sessan en stund så mamma och pappa får träna. Ännu en win-win-situation. Jag har vilat i två dagar nu, så nu ska jag förhoppningsvis ha en massa ork till cirkelfysen...träningsvärk i en vecka efter den men det får man ta :)

Färdig babblat för nu...ska (kanske) logga ut nu och titta lite på OS, sen sova - GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0