LEDIG I DAG

I dag är jag ledig från jobbet, känns väldigt lyxigt att få vara ledig så här mitt i veckan måste jag säga. Planerna för dagen är inte många, jag och Thyra ska mest vara här hemma och skrota. Några garderober och skåp tänkte jag försöka rensa ur så det blir lite ordning här hemma. Än så länge har vi bara myst i sängen framför Bolibompa, men det börjar väl bli dags för lite frukost. Tänk vad lyxigt man hade det när man var föräldraledig, ledig varje vardag, ska NJUTA till max i dag!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som en superbra dag! Jag ska snart ta en promenad i snön för att hjärnan ska piggna till lite :-) Som sagt.. Fyrkantiga ögon.



Perfekt avslut på din lediga dag blir en sväng till friskis ikväll, eller hur? :-)

2010-02-02 @ 11:02:16
URL: http://sofiasabel.blogspot.com
Postat av: Karin

Var inne o kikade på din blogg förut, så fin så! Nu blir det snart mat här. Jag hoppas på att få en plats på passet men än är det ingen plats ledig :(

Hörs senare!

2010-02-02 @ 11:43:21
URL: http://justharochnu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ne men då kör vi det andra passet annars! Vi får bestämma oss innan fyra bara för jag tror jag måste avboka då. Vi hörs sen!



Bloggen ja, ja jo, den är väl fin men i och med att det är en studieblogg känns det inte lika skoj, får väl se vad jag gör av den sen :-)

2010-02-02 @ 12:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0