LITEN SJUKLING

Just nu skulle vi varit på kalas alla tre men M fick åka ensam till Oscar som fyller 10 år i helgen, Thyra är nämligen sjuk. Det började i går med att hon var jättetät i näsan och hostade lite smått. Men i natt bröt det ut rejält, tror inte vi sov många timmar i natt, Thyra hostade och hostade och hostade. Stackars liten blir alltid så hostig när hon är förkyld. Vi bestämde i alla fall att hon fick vara hemma från förskolan i dag, så M och hon var hemma och tog det lugnt. Vid 11 ringde M och sa att jag fick skynda mig hem för Thyra var otröstlig och gnällde över ont i örat. Så det var bara att lämna skrivbordet och rättningshögen och bege sig hemåt, alla planer för eftermiddagen blev inställda (Cissi: Hoppas på en fika en annan dag snart!). Men självklart går sessans hälsa först. Efter lite alvedon lugnade hon sig och nu återstår det att se om det är öroninflammation eller en elak förkylning. Nu sover hon i alla fall men det hörs host, host från sovrummet titt som tätt...stackars vår lilla sessa!




Kommentarer
Postat av: Christin

Usch!!! Hoppas hon mår bättre snart och att det inte är något med öronen!!! Ge henne en stor krya på sig kram från mig!!!! Kram

2010-02-12 @ 22:31:46
URL: http://silverbacken.blogspot.com
Postat av: Karin

Tack söta du det ska jag göra!

2010-02-13 @ 08:28:09
URL: http://justharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0