MYSDAG

Vi har haft mysig date med Cissi i dag. Vi kikade runt i affärer, tog en fika och hamnade en liten stund på biblioteket. Thyra somande så fort bilen backade ut från parkeringen :) Hon tyckte nog det var skoj att vara på stan, dels för att vi varit inomhus sedan i fredags pga den dumma förkylningen som nu äntligen börjar släppa, och dels för att hon på vägen ner till stan sa "Det var längesen vi var på stan mamma...", mammas tjej det! Glömde givetvis kameran hemma så jag har inga bilder att bjuda på. Det var dåligt utbud i affärerna, jag som behöver något fint att ha på mig till lördagens fest!

Innan träningen nu i kväll åkte vi hem till mamma och pappa en sväng, pappa kom hem från tre-veckors-jobb i Ryssland i natt så det var skoj att träffa honom. Han hade köpt en så fin rysk docka till Thyra, en sån där docka med många smådockor i. Thyra var så klart jätteglad över att få leka med moja :)

Vågar knappt skriva det men här har vi redan släckt ner och gått och lagt oss, tidigt jag vet men SÅ skönt när man är trött. De senaste dagarnas träning börjar kännas i kroppen så jag hoppas på en skön natts sömn. I morgon väntar en lika mysig dag för då kommer Camilla och Leia hit. Vi ska ev till Öppna förskolan en sväng, vet inte när jag var där senast men det är säkert över ett år sedan. Vi hängde ju mycket där när Thyra var liten, mysigt ställe :)

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad mysigt med öppna förskolan! Avis jag blir :-) Förstår att all träning känns i kroppen, jag funderar på cirkel med lisa eller medel med cissi i morgon, svårt val :-) Vi hörs i morgon! Hälsa! KRAM

2010-02-15 @ 21:56:05
Postat av: Emma

Å va härligt med träning. Blir så trött på att vara förkyld å hängig...vill också träna.

Hoppas ni mår bättre!

KRAM!

2010-02-16 @ 19:36:09
URL: http://ilivetshandelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0