SNÖKAOS

Just nu är det verkligen S N Ö K A O S! M och grannarna har varit ute och skottat, och jag gissar att det behöver skottas mer än en gång i dag. Bilarna kör fast här inne på kvarteret, nyss fick M rycka ut och skotta loss en bil...galet alltså! M och Thyra gav sig precis i väg för att uträtta några ärenden i stan, vi ska ju ha kalas här i morgon och då behöver vi handla hem lite grejer. Själv ska jag passa på att baka, går liiiite snabbare när inte Thyra hjälper till, vilket hon mer än gärna gör så baka ensam när hon är hemma är inte att tänka på!



Thyras fönster i morse!


Alla våra planer för den här helgen har kastats om; i går skulle vi varit hemma hos Fam Andrén/Sekund men de var däckade i magsjukan och nu i kväll skulle jag varit på fest hos Rebecka men de var också däckade i magsjukan :( Men våra söta vänner Hedda & Co kommer och förgyller vår kväll i kväll och i morgon blir det kalas så helgen blir toppen ändå!


Syns inte att jag skottade och slet i går!



Snö högt och lågt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Skulle ha kalas i dag men fick ställa in det. Hoppas du kan ha kalas i morgon.

Kram på dig!

2010-02-20 @ 15:04:48
URL: http://ilivetshandelser.blogg.se/
Postat av: Christin

Hej!!! Va fint det har blivit här!!!! Riktigt lyckad ny design!!! Ses imorn kram kram

2010-02-20 @ 15:11:27
URL: http://silverbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0