TOKIG KVÄLL

M är på jobbresa till Stockholm så jag och Thyra får klara oss själva några dagar. Självklart körde det direkt ihop sig med hämtning på förskolan, det som annars aldrig brukar vara något problem, men snälla mormor kom som en räddande ängel.


Vi har en riktig HOPPETOSSA här hemma :)


Nu i kväll har vi lekt och tokat oss så vi har ont i magen av allt skratt. Hoppetossa som hon är Thyra så hoppar hon från ALLT, det senaste är att hoppa högst upp från hennes tripp-trapp-stol, liiite nervös mamma som står bredvid. Medan jag lagade mat passade busungen på att riva ut en hel hög av mina kläder ur garderoben, och som om inte det vore nog så skulle hon prova vartenda plagg. Hon sprang i skyttetrafik mellan sovrummet och köket med mina byxor och tröjor...toker!



Utforska mammas garderob är skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0