BÄSTA DAGEN PÅ VECKAN ÄR HÄR

Enligt mig är bästa dagen fredag (i alla fall efter lunch), då har man hela härliga helgen framför sig. Jag blev lite sen från jobbet i dag för vi handlade inför skidresan. Jag undrar hur det kommer gå där uppe för jag var helt slut efter bara ha handla! Planen för eftermiddagen var egentligen att åka till farmor Majsan en sväng men jag var så trött och Thyra var trött efter att ha hostat HELA natten så vi åkte hem i stället. Nu vilar Thyra framför tv'n och jag ska snart plocka i ordning lite här hemma. Lite senare i dag hämtar vi M och åker en sväng till Skara för att se om vi kan få ordning på vår dusch här hemma som inte riktigt fungerar som den ska.

I kväll blir det FREDAGSMYS här hemma. Jag tror vi satsar på hemmagjord pizza till mat och sen inta soffläge :)

Usch nu hostar Thyra här hemma, det låter så rossligt så det är inte klokt! Någon som har något bra tips på vad man kan göra åt det?! Vi kör med hostmedicin men jag skulle vilja ha något som är snabbverkande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0