EN DAG I LERUM

I går hade vi en underbar dag hos våra vänner i Lerum. Vi började med att göra Lerum "city" vilket gick ganska snabbt ;) Vi hann också med en god lunch i city, sen tog vi kaffe och kaka hemma hos Camilla och Linus. Camilla är så duktig på att baka och hon hade bakat en smarrig kaka ur Leilas kokbok.

Efter fikat delade vi på oss så att vi tjejer fick egentid och killarna fick egentid. Jag och Camilla styrde bilen mot Allum-köpcenter. Jag har varit på jakt efter ett par termobyxor (ska ju åka skidor om några dagar...) ett tag och mitt sista hopp var Allum. Lite slarvigt av mig att vara ute i sista sekunden, särskilt nu när det varit sån vinter i år. MEN jag hittade ett par som var perfekta och till och med på REA! Lyckan var total! :)

Hemma hos killarna doftade det gott när vi kom hem, nästan i alla fall...de hade börjat förbereda maten ;) Vi blev bjudna på jättegod mat och JAG fick ta ett glas vin för en gång skull. När småtjejerna somnat för kvällen spelade vi ett roligt spel och det bästa av allt var att jag och Camilla vann - båda gångerna!

Leia var det full fart på nu, hon kröp i en väldans fart och ställde sig upp mot möbler så fort hon fick chansen. Hon var väldigt fascinerad av Thyra och ville vara nära henne och leka med samma leksaker, vilket inte var jättesuppskattat av Thyra. Men i dag har Thyra pratat massor om Leia så hon tyckte nog att det var skoj att vara med henne. Jag är så glad över att vi har så härliga vänner ♥



Vår dag i bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0