HELGEN SOM GÅTT

Då var det söndagkväll igen och helgen har rusat på i hög fart. På fredagkvällen var det fredagsmys och allt vad det innebär. Tröttheten från veckan som varit visade sig rejält för jag somnade redan strax efter nio i soffan, M var inte jätteglad men han lyckades in te konkurrera med John Blund ;)



Thyra fredagsmyser



Vad gjorde vi i lördags... jo, först åkte vi lite skridskor i arenan och sen var jag och Thyra på tjejmiddag hela eftermiddagen. På kvällen kom John Blund än en gång på besök tidigt...



Sessan är redo för en eftermiddag med tjejerna


I dag har vi varit hemma hos farmor Majsan och fikat och på eftermiddagen var jag på klädparty hemma hos en gammal jobbarkompis. Ska jag sammanfatta helgen så har det varit en bra helg i lagom tempo :)



Pulkaåkning har vi också hunnit med i helgen



Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad mycket ni har hunnit! Nu hoppas vi att veckorna går sådär lagom fort så att lovet snart är här. :)

Kram!

2010-02-01 @ 06:06:02
URL: http://lyckakanvaraenton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0