NERVÖS

Jag börjar bli nervös inför den stundande skidresan på söndag. Jag ska i väg med jobbet upp till Branäs och vara där till torsdag. Jag var osäker innan om jag skulle med så först sa jag Ja och sen sa jag Nej och till slut blev det Ja. Det som gör att jag tvekar så är att vara i från min familj i SÅ många dagar! Jag tror ofta att jag är tuffare än vad jag är och klarar mer än vad jag egentligen gör. Jag kommer säkert storlipa när M och Thyra lämnar av mig vid bussen på söndag. Samtidigt så tror jag att det kan bli bra där uppe i Branäs och att M och Thyra kommer få en mysig tid tillsammans. Thyra är ju rätt mammig så de två kan verkligen behöva far-dotter-tid. När jag väl är på plats ordnar sig säkert allt men jag känner ändå en oro inom mig. Tänk om Thyra kommer sakna mig varje kväll och bara ropar efter mig och så finns inte jag där, sviker jag min dotter då?! Nej, så FÅR jag inte tänka, klart vi kommer klara av att vara i från varandra i några dagar. Mina älsklingar finns ju där när jag kommer hem! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tänk inte så. Det går ingen nöd på henne hemma, eller hur? Dessutom älskar du ju att åka skidor! :)

Trevlig kväll!

2010-01-22 @ 18:08:54
Postat av: Karin

Tack söta du! Du har så rätt, behöver bara få höra det lite :)

Kramis

2010-01-22 @ 18:36:46
URL: http://justharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0