NYÅRSLÖFTEN?!

M har avgett ett nyårslöfte och det är att använda tandtråd oftare :) Jag har inget nyårslöfte men M tyckte jag skulle ha som löfte att städa MINDRE. Om det skulle varit mitt löfte skulle det brutits flertalet gånger idag! Jag vet inte vad som hänt men idag har jag verkligen haft dille på att städa, skåp som jag inte städat ur på jag-vet-inte-när rensade och torkade jag ur idag. Städmanin smittade till och med av sig på M som tog tag i några lådor han också! Så här inleder vi året med städdille och ett skinande rent hus som resultatet (kan ju alltid hoppas att det håller i sig mer än en dag...).

Det börjar kännas att vi kom i säng sent igår (tror klockan drog sig mot 03) så snart blir det sängen för sessan och soffan för oss andra. Kvällen går i filmens tecken för en gång skull, kan behöva bättra på våra kunskaper inför nästa buzz-tävling ;)



Thyra åt en lite annorlunda frukost i morse...snacks och godis som blev över från igår, hon var rätt nöjd kan jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0