ÖVERBY

Idag har vi varit på en liten tjej-tripp. Jag, Thyra, Sofia och Hedda tryckte ihop oss i en bil och åkte till Överby. Jag var tvungen att lämna tillbaka en klänning som jag köpt till Thyra och då frågade jag om Sofia och Hedda ville följa med, och det ville de! Så vi har haft en mysig dag tillsammans. Lite shopping blev det men eftersom "sparåret" har börjat gällde det att tänka över varje köp noga :) Shampoo stod på måste-listan, men sen blev det ett par jeans till mig och ett par skor till Thyra (75kr så det var verkligen ett KAP!). Tjejerna hade som alltid skoj och sprang omkring och småbusade. Som tur är är båda tjejerna ganska lugna av sig så det var helt ok att spendera en dag i ett köpcenter med dem :)




Kompiskram ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

TAck för igår tjejer! Jättemys.. Och nu blev plötsligt längtan efter sommar och sol ännu större :-)

2010-01-05 @ 14:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0