REDO FÖR VARDAG

Julen är bortstädad, huset skinande rent, frysen påfylld, jobbväskan packad, förskoleväskan likaså, sessan sover och vi har landat i soffan. Nu är vi redo för att möta vardagen igen. Det var ju ett tag sen den var här :) Men vi småstartar bara lite, en arbetsvecka på två dagar och det utan elever, det känns inte så skrämmande faktiskt. Thyra är inte jättesugen på att gå till förskolan men jag tror det ordnar sig så fort hon kommer dit, och första dagen blir inte så lång heller.

Nu blir det film här. Myser ända in i det sista på julledigheten! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas ni får en bra dag på jobb och förskola i morgon! Jag ska tänka på er när jag äter frukost runt tio-tiden ;-) Skoja bara. Vi ses i morgon kväll så får vi köra gärnet, det här skulle ju bli vårt år eller vad var det vi sa? Har precis haft en mycket trevlig konversation med en lärare så nu är jag peppad som sjutton inför kommande termin! Kram på er och tack för igår!

2010-01-06 @ 22:25:58
Postat av: Karin

Japp, ikväll kör vi så det ryker! :)

2010-01-07 @ 16:06:28
URL: http://justharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0