SKÖNA SÖNDAG

I dag har vi varit ute i snön en sväng, vet ju inte hur länge den är kvar så det är bäst att passa på. Mormor och morfar var sugna på att åka pulka så vi mötte upp dem i pulkabacken. Morfar har fått ner min och min brors gamla bob så den är nu avdammad så Thyra kan åka på den. Pulkan existerade inte när hon fick se att morfar hade boben med sig. Vi blev inte i backen så länge, Thyra ville hem till mormor och morfar och titta på filmer på datorn. Jag vet inte var det här ska sluta hon är helt galen i att se film! Vi blev bjudna på god mat (andra gången den här helgen, vad bortskämda vi blir!) - pannbiff och potatis. Gott med lite potatis nu när det blir en del pasta när man har matlåda med sig till jobbet.

Vi fick ganska snart tacka för oss och åka hem för vi skulle få fikagäster på eftermiddagen. Emma, Thomas och Alice kom över på en liten fika. Thyra var lite försiktig och ville mest sitta hos mig, Alice där emot tog för sig och var den som lät mest av oss alla. En sån liten sötnos hon är nu när hon börjar kommunicera på sitt sätt :)



Se upp i backen!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Härligt att din gamla BOB fick komma ut i backen! Så roligt att kunna använda saker som man själv hade igen!

2010-01-18 @ 05:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0