STOR TJEJ!

GRATTIS VÅR UNDERBARA DOTTER PÅ DIN 2½-ÅRSDAG! ♥  Du är utan tvekan det absolut bästa vi har, mamma och pappa älskar dig oändligt mycket! Utan dig skulle livet sakna mening!


Jag kan inte fatta att det redan är 2½ år sedan vår lilla prinsessa kom till oss. Det är galet vad fort tiden går. Nu är det inte en liten flicka vi har här hemma längre utan det är verkligen en stor tjej. Jag börjar tycka att det är lite skrämmande att tiden går så fort. Tänk till sommaren då har vi en 3-åring här hemma! Jag kan knappt föreställa mig hur ett liv utan vår skatt skulle se ut, det är ju hon som förgyller våra dagar och berikar oss med så mycket!



♥ nyfödd sessa



sessan 6 månader



♥ sessan 1 år



♥ sessan 1½ år


♥ 2-årskalas för sessan



sessan har blivit 2½ år - stora tjejen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till Thyra!

KRAM

2010-01-15 @ 15:11:36
URL: http://ilivetshandelser.blogg.se/
Postat av: Farmor

Pussar o kramar från farfar och farmor

2010-01-15 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0