MED POSTEN IDAG

Vilket sammanträffande...igår skrev jag ju om PLAN och vårt fadderbarn där och idag kom det ett brev med posten som meddelade att Lydia nu snart blir 18 år och att hon då inte längre omfattas av PLANs hjälparbete så vi skulle få ett nytt fadderbarn. Känns konstigt att behöva skriva ett brev och tacka för oss och den här tiden, vi har ju haft kontakt med henne under så lång tid. Får nog ta några dagar och fundera på vad jag ska skriva till henne och vad jag ska skicka med för fin gåva som tack för alla fina brev hon skickat till oss.

Ett annat sammanträffande var att jag såg en reklamfilm för Friends igår också. Ingen kan väl vara oberörd när man ser reklamsnutten om tjejen som är i skolan och som blir behandlad som luft....fy fasen säger jag bara!! Stackars de barn och ungdomar som varje dag har det så!! Åh nu blev jag arg, bäst att använda den ilskan till mina fönster så det går fort att tvätta dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0